Az oldal sütiket (cookie-kat) használ. Az oldal böngészésével hozzájárul a sütik használatához.

Köszönöm, elolvastam
Termékek Menü
06-20/363-0090
Ön itt jár: > >

GYIK

Mikor érhetem el a szolgáltatást?
A honlapunk 0-24 órában elérhető, illetve fogad rendeléseket,
az ügyfélszolgálatunk munkatársai pedig hétfőtől csütörtökig 8:30-16:00, pénteken 8:30-14 óra között várják a kérdéseket.

Hogyan tudok rendelni a webshopban?
A jobb felső sarokban található Regisztráció gombra kattintva pár percen belül elvégezhető a regisztráció, majd a belépést követően tovább tudsz haladni a kosár fülhöz.

Mikor kapom meg a rendelésem?
Kiszállítási idő: készleten lévő termék esetében budapesti házhoz szállítással, illetve boltjainkban vagy irodaházunkban történő személyes átvétellel: 13.00 óráig leadott rendelés esetén 2 munkanap, 13.00 óra után leadott rendelés esetén 3 munkanap, melyekbe a rendelés napja nem számít bele.
Kiszállítási idő készleten lévő termék esetében vidéki házhoz szállítással: 13.00 óráig leadott rendelés esetén 3 munkanap, 13.00 óra után leadott rendelés esetén 4 munkanap, melyekbe a rendelés napja nem számít bele.

Előrendehető termékek esetében fenti szállítási idők meghosszabbodnak a beszerzési idő vel, mely körülbelül 2-5 munkanap a beszállító partnerektől függően.

Mennyibe kerül a házhozszállítás?
Budapesten 1-5.000 Ft között 1.490 Ft, 5.001 Ft felett ingyenes

Vidékre 1-8000 Ft között 1.490 Ft, 8.001 Ft felett ingyenes

Hogyan fizethetek a webshopban?
Bolti átvétel esetén fizethetsz készpénzzel, bankkártyával, házhoz szállítás esetén banki utalásra és utánvétes fizetésre is van lehetőség.

Mi történik, ha olyan terméket rendelek, amely nincs készleten?
Honlapunkon minden termék mellett megtalálható a készletinformáció is, mely alapján tájékozódhatsz a termék aktuális elérhetőségéről. Ha rendelésedben szerepel hiánycikk, a kiszállításra az összes termék beérkezését követően kerül sor.

Hogyan módosíthatom az adataimat?
Bejelentkezés után a saját felületen lehetőséged van erre, de amennyiben megoldatlan probléma adódik keress bennünket telefonon vagy e-mailben.

Miért jó törzsvásárlónak lenni?
Elsőként értesülsz az akciókról és újdonságokról, folyamatos kedvezményeket kapsz, hűségpontjaid a bolti vásárlással összevonhatod.

Mit jelent a kívánságlistára teszem funkció?
Bejelentkezés után elérhető ez a funkció, és amennyiben jelenleg nincs lehetőséged megrendelni a terméket, elmentheted, így bármikor könnyedén megtalálod. Továbbá megoszthatod facebookon ismerőseid között, így ők tudni fogják mire vágysz.

Ha bármilyen további kérdés merült fel benned keress bennünket bizalommal e-mailben vagy telefonon.