Sütiket használunk az oldalunk zavartalan működésének biztosításához és a látogatóink magasabb szintű kiszolgálásához. A kijelölt sütik elfogadásával (engedélyezésével) hozzájárul azok aktiválásához és a személyes adatai kezeléséhez, melyet bármikor módosíthat, törölhet: újra megnyithatja ezt az ablakot a honlap alján, a süti (cookie) beállításokra kattintva.

Kategóriák

GYIK

Mikor érhetem el a szolgáltatást?
A honlapunk 0-24 órában elérhető, illetve fogad rendeléseket,
az ügyfélszolgálatunk munkatársai pedig hétfőtől csütörtökig 8:30-16:00, pénteken 8:30-14 óra között várják a kérdéseket.

Hogyan tudok rendelni a webshopban?
A jobb felső sarokban található Regisztráció gombra kattintva pár percen belül elvégezhető a regisztráció, majd a belépést követően tovább tudsz haladni a kosár fülhöz.

Mikor kapom meg a rendelésem?
Kiszállítási idő: készleten lévő termék esetében budapesti házhoz szállítással, illetve irodaházunkban történő személyes átvétellel: 13.00 óráig leadott rendelés esetén 2 munkanap, 13.00 óra után leadott rendelés esetén 3 munkanap, melyekbe a rendelés napja nem számít bele.
Kiszállítási idő készleten lévő termék esetében vidéki házhoz szállítással: 13.00 óráig leadott rendelés esetén 3 munkanap, 13.00 óra után leadott rendelés esetén 4 munkanap, melyekbe a rendelés napja nem számít bele.

Előrendelhető termékek esetében fenti szállítási idők meghosszabbodnak a beszerzési idő vel, mely körülbelül 2-5 munkanap a beszállító partnerektől függően.

Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

Szállítási díjak: Budapesten 1-50.000 Ft között  1490 Ft, 50.000 Ft felett ingyenes

Vidékre 1-50.000 Ft között 1990 Ft, 50.000 Ft felett ingyenes 30 kg súlyhatárig          

Fenti szállítási díjak nem vonatkoznak a 30 kg-ot meghaladó össztömegű csomagok, valamint a 120 cm-t meghaladó termékek (pl. mágnestábla, parafatábla stb.) kiszállítására. Ezek szállítási díját a megrendelést követően a Szolgáltató egyezteti a Megrendelővel.

Hogyan fizethetek a webshopban?
Irodai átvétel esetén fizethetsz készpénzzel, bankkártyával, házhoz szállítás esetén banki utalásra és utánvétes fizetésre is van lehetőség.

Mi történik, ha olyan terméket rendelek, amely nincs készleten?
Honlapunkon minden termék mellett megtalálható a készletinformáció is, mely alapján tájékozódhatsz a termék aktuális elérhetőségéről. Ha rendelésedben szerepel hiánycikk, a kiszállításra az összes termék beérkezését követően kerül sor.

Hogyan módosíthatom az adataimat?
Bejelentkezés után a saját felületen lehetőséged van erre, de amennyiben megoldatlan probléma adódik keress bennünket telefonon vagy e-mailben.

Miért jó törzsvásárlónak lenni?
Elsőként értesülsz az akciókról és újdonságokról, folyamatos kedvezményeket kapsz, hűségpontjaidat egy évig beválthatod.

Mit jelent a kívánságlistára teszem funkció?
Bejelentkezés után elérhető ez a funkció, és amennyiben jelenleg nincs lehetőséged megrendelni a terméket, elmentheted, így bármikor könnyedén megtalálod. Továbbá megoszthatod facebookon ismerőseid között, így ők tudni fogják mire vágysz.

Ha bármilyen további kérdés merült fel benned keress bennünket bizalommal e-mailben vagy telefonon.